GRATIS FRAGT PÅ ALLE BESTILLINGER

Købsvilkår

Hvis du ønsker at komme i kontakt med os, bedes du sende en e-mail til info@gladestromper.dk med dit ærinde og dine kontaktoplysninger, og vi vil vende tilbage til dig snarest muligt.

Bestilling Når du har fuldført din bestilling, sendes en ordrebekræftelse til din e-mail-adresse. I bekræftelsen finder du alle oplysninger om produkter, pris, fakturerings- og leveringsadresse. Hvis der er fejl i ordrebekræftelsen, bedes du straks kontakte os via e-mail til info@gladestromper.dk.

Levering Vores normale leveringstider er 6-10 dage. BEMÆRK! Efter bestilling kommer der en behandlingsperiode på 1-3 dage, hvorefter vi sender din pakke næste arbejdsdag. Vores leveringstider er kun skøn og ikke garanterede tider og kan derfor variere afhængigt af, hvor du bor i Danmark. Hvis varer ikke afhentes, pålægges en administrativ afgift på 60% af varens ordreværdi i DKK. Denne afgift opkræves, hvis du ikke afhenter din pakke eller giver forkerte adresseoplysninger, der medfører, at pakken sendes tilbage til os. Vær meget omhyggelig med altid at angive korrekt navn og leveringsadresse; du er selv ansvarlig, hvis adressen er forkert, og varerne ikke når frem til dig. Hvis du har brug for at ændre navn eller leveringsadresse efter, at din pakke er sendt, kan vi hjælpe dig med dette mod en administrativ afgift på 149 DKK.

Hvis der opstår forsinkelser i leverancen (uden at vi har meddelt dig en længere leveringstid), bedes du kontakte os på e-mailadressen: info@gladestromper.dk

Priser Alle priser i butikken angives i DKK og inkluderer 25% moms. Vi forbeholder os ret til prisændringer som følge af ændringer i leverandørens priser, trykfejl i prislisten og prisfejl på grund af fejlagtig information samt forbeholder os retten til at justere prisen.

Fortrydelsesret Når du køber varer på hjemmesiden, har du som kunde en lovfæstet fortrydelsesret på 14 dage, der gælder fra det tidspunkt, hvor du har modtaget en vare, som du har bestilt.

5.1 Ved udnyttelse af din fortrydelsesret: Du skal meddele, at du fortryder. Meddelelsen skal sendes til os på info@gladestromper.dk. I din meddelelse skal dit navn, din adresse, e-mail-adresse, ordrenummer og hvilke varer, der returneres, fremgå klart og tydeligt. Du skal straks og senest inden for den lovfæstede periode på 14 dage efter fortrydelsesmeddelelsen returnere produkterne til os. Du er ansvarlig for returfragt, levering og stand på produkterne ved returnering; produkterne skal derfor sendes godt pakket ind og i original emballage. Vi forbeholder os retten til at fratrække et beløb svarende til værdiforringelsen i forhold til varens oprindelige værdi for brugte eller beskadigede produkter.

5.2 Fortrydelsesretten gælder ikke ved:

  • Produkter, der af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager er forseglet (forseglet) og hvor forseglingen (forseglingen) er brudt af dig.
  • Produkter, der har karakter af forseglet lyd- eller billeddokumentation, og hvor forseglingen er brudt af dig.
  • Særtilpassede produkter, der er skræddersyet specielt til dig eller har en tydelig personlig præg efter dine ønsker.
  • Tjenester, der er blevet udført, og hvor du udtrykkeligt har samtykket til, at tjenesten påbegyndes uden fortrydelsesret.
  • Varer, der hurtigt kan forringes, f.eks. fødevarer.
  • Løssalg af aviser eller tidsskrifter.

For mere information om den lovfæstede fortrydelsesret, se her.

Reklamation og klager Vi inspicerer alle produkter, før de sendes til dig. Hvis produktet alligevel er beskadiget eller fejlsendt ved ankomsten, forpligter vi os i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning at rette fejlen uden omkostninger. Du skal altid kontakte os for godkendelse, inden du returnerer en defekt vare. Klagen skal sendes umiddelbart efter, at defekten er opdaget.

6.1 Hvordan håndteres en klage? Eventuelle fejl og mangler skal altid reklameres til info@gladestromper.dk, hvor du angiver dit navn, din adresse, e-mail-adresse, ordrenummer og en beskrivelse af fejlen. Hvis det ikke lykkes os at rette fejlen eller levere et tilsvarende produkt, refunderer vi dig for det defekte produkt i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Vi står for returfragt ved godkendte reklamationer. Vi forbeholder os retten til at afvise en reklamation, hvis det viser sig, at varen ikke er defekt i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Ved reklamationer følger vi retningslinjer fra Allmänna Reklamationsnämnden, se arn.se.

Ansvarsbegrænsning Vi påtager os ikke ansvar for indirekte skader, der kan opstå som følge af produktet. Vi accepterer ikke ansvar for forsinkelser/fejl som følge af omstændigheder uden for virksomhedens kontrol (Force Majeure). Disse omstændigheder kan f.eks. være arbejdskonflikter, brand, krig, myndighedsbeslutninger, reduceret eller manglende levering fra leverandør. Derudover påtages intet ansvar for eventuelle ændringer i produkter/produkters egenskaber, der er ændret af den pågældende leverandør, og andre faktorer uden for vores kontrol.

Produktinformation Vi forbeholder os ret til eventuelle trykfejl på denne hjemmeside samt udsolgte produkter. Vi garanterer ikke, at billederne afspejler produkternes nøjagtige udseende, da der kan forekomme visuel forskel afhængigt af skærm, fotokvalitet og opløsning. Vi forsøger altid at præsentere produkterne så korrekt som muligt.

Information om Cookies I henhold til lov om elektronisk information skal besøgende på en hjemmeside af hensyn til privatlivet informeres om, at der anvendes cookies. Informationen i cookien kan bruges til at spore en brugers surfing. En cookie er en lille tekstfil, som den besøgte hjemmeside anmoder om at få gemt på din computer for at give adgang til forskellige funktioner. Du kan indstille din browser til automatisk at afvise cookies. Yderligere oplysninger findes på Post- og telestyrelsens hjemmeside.

Personlige oplysninger Ved at handle hos gladestrømper accepterer du vores databeskyttelsespolitik og vores behandling af dine personlige oplysninger. Vi beskytter din personlige integritet og indsamler ikke flere oplysninger end nødvendigt for at behandle din ordre. Vi sælger eller videregiver aldrig dine oplysninger til tredjepart uden retlig grund. gladestrømper er ansvarlig for behandlingen af personoplysninger, som du har givet os som kunde. Dine personoplysninger behandles af os for at kunne håndtere din ordre og i de tilfælde, hvor du har ønsket nyhedsbreve eller kampagnetilbud, for at kunne tilpasse markedsføringen efter dine individuelle behov. Nedenfor er en sammenfatning af, hvordan vi i overensstemmelse med databeskyttelsesforordningen (GDPR) opbevarer og behandler dine oplysninger.

10.1 Hvad er personoplysninger? Personoplysninger er alle oplysninger, der direkte eller indirekte kan henføres til en fysisk person.

10.2 Hvilke oplysninger opbevarer vi? For at kunne håndtere din ordre og besvare spørgsmål vedrørende din ordre (kundeservice), opbevarer vi dit fornavn og efternavn, adresse, telefonnummer, e-mail-adresse, IP-adresse og købshistorik. Dine oplysninger opbevares, så længe vi har en retlig grund til at behandle dine oplysninger, f.eks. for at opfylde aftalen mellem os eller for at overholde en retlig forpligtelse i henhold til f.eks. bogføringsloven.

10.3 Retlig grund I forbindelse med et køb behandles dine personoplysninger for at opfylde aftalen med dig. Markedsføring, kampagner og lignende udsendelser sker efter dit samtykke.

10.4 Delte oplysninger og formål 10.4.1 Betalingsudbyder Ved gennemførelse af køb deles oplysninger med vores betalingsudbyder. De oplysninger, der opbevares, er fornavn, efternavn, adresse, e-mail-adresse og telefonnummer. Hvis du vælger at betale med faktura, opbevares også dit personnummer hos betalingsudbyderen. Oplysningerne opbevares for at kunne gennemføre købet og beskytte parterne mod svindel. De betalingsudbydere (betalingsmetoder), vi bruger, er Klarna, Mastercard, Visa, Maestro og Amex.

10.4.2 Leveringsselskab For at kunne levere dine ordrer og fuldføre vores aftale skal vi dele specifikke oplysninger med leveringsselskabet. Oplysninger, der deles med leveringsselskabet, omfatter fornavn, efternavn og leveringsadresse. E-mail-adresse og/eller mobilnummer kan også deles med leveringsselskabet til underretning. De leveringsselskaber, vi samarbejder med, er [indsæt navn på leveringsselskabet].

10.4.3 Nyhedsbrev Hvis du har valgt at abonnere på vores nyhedsbrev, deles fornavn, efternavn og e-mail-adresse med vores nyhedsbrevsudbyder for at kunne holde dig opdateret med information og tilbud af markedsføringsmæssige årsager. Vi bruger [indsæt navn på nyhedsbrevsudbyderen] til udsendelse af nyhedsbreve.

10.5 Retten til adgang Du har ret til at få en kopi af alle oplysninger om dig, som findes hos os. Kopien leveres elektronisk i et læsbart format.

10.6 Rettelse Du har ret til at anmode os om at opdatere unøjagtige oplysninger eller udfylde oplysninger, der er ufuldstændige.

10.7 Ret til at blive glemt Du kan til enhver tid anmode om, at oplysninger om dig slettes. Der er få undtagelser fra retten til sletning, f.eks. hvis oplysningerne skal opbevares for at opfylde en retlig forpligtelse (f.eks. i henhold til bogføringsloven).

10.8 Dataansvarlig gladestrømper er ansvarlig for opbevaring og behandling af personoplysninger i webbutikken og sikrer, at reglerne overholdes.

10.9 Beskyttelse af dine personoplysninger Vi anvender branchestandarder som SSL/TLS og envejshash-algoritmer til at opbevare, behandle og kommunikere følsom information, såsom personoplysninger og adgangskoder, på en sikker måde.

Ændringer i Generelle Betingelser Vi forbeholder os retten til at foretage ændringer i betingelserne når som helst. Ændringer i betingelserne vil blive offentliggjort online på hjemmesiden. De ændrede betingelser anses for accepteret i forbindelse med en ordre eller besøg på hjemmesiden.

Tvist og valg af lov Hvis en tvist ikke kan løses i fælleskab med virksomhedens kundeservice og kunden, kan du som kunde henvende dig til Allmänna Reklamationsnämnden, se arn.se. For beboere i et andet EU-land end Sverige kan klager indgives online via EU-Kommissionens platform for mægling i tvister, se http://ec.europa.eu/consumers/odr. Ved eventuelle tvister følger vi beslutningerne fra ARN eller tilsvarende tvistbilæggelsesorgan. Tvister om fortolkning eller anvendelse af disse generelle vilkår skal fortolkes i overensstemmelse med svensk ret og lovgivning.

Tusindvis af glade kunder
90 dages åbent køb
Altid gratis levering